Reklamationsret

Nordic SmartGlasses yder 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.


Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af den nye vare, derfor skal du rette henvendelse til Nordic SmartGlasses inden for rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Varereturnering

Ved en eventuel udeblevet leverance, fejl eller mangler, bedes du venligst straks henvende dig til:


Nordic SmartGlasses ApS 

Kratbjerg 240 

3480 Fredensborg 


Tel: +45 2570 7008

Email: support@nordicsmartglasses.dk 


Du sender til den ovenstående adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved personlig aflevering. Venligst vedlæg fyldestgørende informationer – f.eks. kopi af ordrebekræftelse eller forudgående korrespondance m.v.